maanantai 28. syyskuuta 2009

Hänglar istui oksalla.

Huh huh. Alkaa pikkuhiljaa helpottaa nämä opiskelukiireet. Meillä on ollut heti lukukauden alkuun ns. perusharjoittelu tuossa paikallisella normaalikoululla. Suurimman osan opetustunneistani olen nyt pitänyt, joten hiljalleen löydän aikaa myös askartelulle.
Jospa ensi lauantain Askartelutapaaminenkin toisi lisäpuhtia? Toivotaan näin. Tuonne olen siis menossa ja jos et ole vielä ilmoittautunut, niin pari päivää ilmoittautumisaikaa on vielä jäljellä. :)

Pari viikonloppua sitten innostuin kyhäilemään kortteja kasaan ja seuraavien päivien aikana laittelen niitä tänne ajastuksella. Tässä ensimmäinen tuotos. HÄnglar & stÄnglaria taas ja voimakkaat värit.

2 kommenttia:

  1. Hänglar-"ötökkä" sopiikin tuommoiseen fantasiaympäristöön istuskelemaan :).
    - Vai Savonlinnasta? Sinä se kiertelet, minä en :D. Mukavasti olen kyllä voinut, olen jopa aloitellut pikkuhiljaa hölkkäilyä, sydämen rytmien antamissa puitteissa ja olotilaani kuunnellen, mutta kuitenkin.
    - Ja vanhin lapsikin, tämä autisti, on viikot opiskelemassa toisaalla, joten pesässä on enää 3 poikasta - ja koira, edelleen :). - Mutta nyt pitäisi siis meikäläisellä olla hitusen enempi askarteluaikaa, kaiken järjen mukaan...

    VastaaPoista