tiistai 22. maaliskuuta 2011

Askartelutapahtuma Savonlinnassa.

Viime lauantaina innokkaat askartelijat Savonlinnan seudulta kokoontuivat Talvisalon koululle askartelemaan. Minä ja Sanna toimimme tapahtuman puuhanaisina, Sanna tosin paaaaaaljon enemmän ja vastuullisemmin kuin minä. :D

Paikalle meitä tuli valitettavasti vain 9, mutta se ei menoa haitannut. Osa meistä askarteli reippaasti koko tapahtumanjan ja toiset keskittyivät leikkureiden, stanssien,
väritystekniikoiden yms. tutkailemiseen. :)
Minulla ainakin oli kivaa, toivottavasti teilläkin oli! Nähdään pian uudelleen!

Minä jatkoin tapahtumassa pari vuotta sitten aloittamaani scrapbooking-kirjaa vaihto-oppilasvuodestani. Sain jopa yhden uuden sivun valmiiksi! Nyt valmiita sivuja on kokonaista kaksi.

Asetin itselleni haasteen, että minun on lauantain aikana käytettävä kortissa valkoista aaltopahvia. Tässä tulos:



Alla pari kuvaa tapahtumasta.




1 kommentti:

  1. Hieno kortti ja hieno homma että lähdit mukaan askartelujuttuun!!
    Laitahan minulle osotettasi-että saan yllättää--:)

    VastaaPoista